استفاده از تبلیغات همسان در حوزه پزشکی

 

امروزه دنیای دیجیتال دائما در حال تغییر است. سیاست‌ها و قوانین جدید مانند مقررات عمومی حفاظت از داده (GDPR و CCPA) به وضوح نشان می‌دهند که مردم به حریم خصوصی آنلاین خود و نحوه تعامل برندها با آنها اهمیت می‌دهند. بنابراین، شما باید تبلیغات پزشکی خود را به روش متفکرانه تری به ایشان ارائه دهید. یکی از راه‌های انجام این کار، سرمایه‌گذاری در تبلیغات همسان برای جذب بیمار است، یک تاکتیک آزموده‌شده و واقعی که به اثبات رسیده است.

طبق مطالعات انجام شده، مردم به تبلیغات همسان در حوزه‌ی پزشکی، 53 درصد بیشتر از تبلیغات نمایشی توجه می‌کنند. با همه آنچه گفته شد، واضح است که چرا تبلیغات همسان در حوزه‌ی پزشکی، یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. در این مقاله قرار است که باهم به مطالبی راجع به استفاده از تبلیغات همسان در حوزه‌ی پزشکی بپردازیم.

تبلیغات همسان، روشی خلاقانه برای تبلیغ محصول و خدمات در حوزه‌ی پزشکی است. این نوع تبلیغات از محتوای متنی و مرتبط برای جذب خوانندگان استفاده می‌کند و از نام تجاری خیلی نامحسوس استفاده می‌کند که با نوشته، شکل و عملکرد محتوایی که در کنار آن ظاهر می‌شود مطابقت دارد.

متن تبلیغات همسان برای جذب بیمار، باید بسیار کوتاه و جذاب باشد. شما برای این نوع تبلیغات باید موضوعی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما به آن علاقه دارد و از آن برای تبلیغ اینکه چگونه محصول و خدمات شما می‌تواند به آنها کمک کند، استفاده کنید.

شما دیگر نمی‌توانید تبلیغات بومی را یک بخش جدا در استراتژی برنامه‌ی دیجیتال مارکتینگ خود در نظر بگیرید. در برنامه ریزی برای پیشرفت تبلیغات آنلاین و جذب بیماران جدید، تبلیغات همسان باید یک بخش اصلی باشد.

بیماران و بازدیدکنندگان سایت شما برای مدت طولانی با اشکال سنتی تبلیغات، مانند تبلیغات بنری طولانی و تکراری، مدت زیادی سر و کار داشته اند و برایشان تکراری شده است. بنابراین، تبلیغات همسان، راهی جدید برای دستیابی به مخاطبان جدید و به دست آوردن توجه مجدد مخاطبان قدیم با ظاهر شدن به صورت تبلیغاتی یکپارچه است. این امر به بازاریابان اجازه می‌دهد تا از معیوب بودن فرمی که سایر اشکال تبلیغات آنلاین از آن رنج می‌برند، اجتناب کنند.

 

ترکیب تلاش‌های بازاریابی محتوا با تبلیغات همسان، راهی مطمئن برای دستیابی به مشتریان هدف است. علاوه بر این، تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو برای تبلیغ برند شما بدون «فروش» آشکار به مخاطبان، امری ایده‌آل است. همچنین در دریافت کلیک بیشتر به صفحات فرود شما هم موثر واقع می‌شود.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ رستار، با طراحی و ارائه‌ی تبلیغات همسان به صورت مفید و موثر، تکراری بودن را از تبلیغات شما دور می‌کند و تبلیغی مشابه با صفحه‌ی مورد نظر به شما ارائه می‌دهد که این امر حتما سبب دیده شدن هرچه بیشتر تبلیغات شما خواهد شد.

تولید محتوای تخصصی، کوتاه و جذاب مواردی هستند که باید در متن تبلیغات همسان رعایت شود.

انواع تبلیغات همسان برای جذب بیمار در دنیای پزشکی

تبلیغات همسان در حوزه‌ی پزشکی، در اشکال و اندازه‌های مختلفی ارائه می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای اهداف کمپین شما و مخاطبان هدف شما مفید و موثر باشد.

تبلیغات محتوای پیشنهادی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بریف

"ضروری" indicates required fields

خدمات درخواستی :ضروری